Contoh Sambutan Ketua RT 17 Agustus Bahasa Jawa, Singat dan Mudah Dihafal

14 Agustus 2024 12:00 WIB
Contoh Sambutan Ketua RT 17 Agustus Bahasa Jawa, Singat dan Mudah Dihafal
Contoh Sambutan Ketua RT 17 Agustus Bahasa Jawa, Singat dan Mudah Dihafal ( Istimewa)

Sonora.ID - Ada banyak kegiatan yang dilakukan masyarakat untuk memperingati Hari Ulang Tahun (HUT) Republik Indonesia (RI) yang ke-79 di lingkungan RT.

Adapun berbagai kegiatan tersebut mulai dari lomba, malam tirakatan 17 Agustus, pemotongan tumpeng, hingga panggung gembira.

Rangkaian acara perayaan HUT RI di lingkungan RT tentu tak terlepas dari sambutan ketua RT.

Berikut ini Sonora.ID merangkum contoh sambutan ketua RT 17 Agustus 2024 dalam bahasa Jawa yang singket dan mudah dihafal:

Contoh Sambutan Ketua RT 17 Agustus Bahasa Jawa

Sugeng dalu, salam sejahtera kagem sedaya hadirin ingkang kula hormati.

Ing dalu ingkang kebak berkah menika, sumangga kita sareng-sareng ngrayakaken lan ngemut-emut momen bersejarah kagem bangsa kita, inggih punika dinten Kamardikan Republik Indonesia ingkang kaping 79. Acara dalu tirakatan puniki dados bentuk pakurmatan lan penghargaan dhateng para pahlawan ingkang sampun berjuang kaliyan gigih demi kamardikan kita.

Kamardikan sanes lah bebingah ingkang dugi kaliyan gampil, ananging kasil saking perjuangan, pengorbanan, lan sengkuyung juang ingkang mboten tergoyahkan. Dinten menika,  kita kempal lebet sengkuyung nasionalisme kagem ngemutaken dhiri kita piyambak ajeng nilai-nilai ingkang ndhasari kamardikan: persatuan, gotong-royong, lan keberagaman.

Bangsa Indonesia madeg saking pinten-pinten suku, agami, lan budaya ingkang benten, nanging kita bersatu lebet setunggal sengkuyung kebangsaan. Sumangga kita  jagi kebersamaan puniki, jagi kerukunan ing antawis tangga-tangga kita, saha menjalin harmoni lebeting benten ingkang wonten.

Wonten tengah dinamika jaman ingkang terus ebah, sumangga kita perkokoh sengkuyung gotong-royong. Wekdal menika, kita angsal lampah langkung kathah kagem lingkungan antawising kita, kados njagi kebersihan lingkungan, tumut lebet program sosial, utawi maringaken rencangan dhateng sesami ingkang mbetahaken.

Berkomentarlah secara bijaksana dan bertanggung jawab. Komentar sepenuhnya menjadi tanggung jawab komentator seperti diatur dalam UU ITE
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
Laporkan Komentar
Terima kasih. Kami sudah menerima laporan Anda. Kami akan menghapus komentar yang bertentangan dengan Panduan Komunitas dan UU ITE.
92.0 fm
98.0 fm
102.6 fm
93.3 fm
97.4 fm
98.9 fm
101.1 fm
96.7 fm
98.9 fm
98.8 fm
97.5 fm
91.3 fm
94.4 fm
102.1 fm
98.8 fm
95.9 fm
88.9 fm
97.8 fm
101.1 fm
101.8 fm
101.1 Mhz Fm
101.2 fm
101.8 fm